NESEDÍ VELIKOST? NEVADÍ!

Vždy se může stát, že se něco nepovede. Můžeme se splést nebo něco přehlédnout. V takovém případě máte jako v každém jiném e-shopu možnost zboží reklamovat v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí. Stejně tak lze zboží zakoupené přes eshop bez udání důvodu nepoškozené a nenošené do 14 dnů ode dne koupě vrátit. Více informací, včetně důvodů, kdy se reklamace neuznává, najdete v sekcích reklamace a vrácení a výměna.

Pro reklamaci nebo vrácení vždy prosím využijte náš REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ. Vyplněný formulář stačí zaslat se zbožím na naší adresu. Do 3 dnů od obdržení zásilky vás budeme informovat o dalším postupu.


REKLAMACE

Jste s něčím nespokojeni? Zboží je poškozené? Objevili jste v textilu díru, nesedí velikost ani v rámci tolerance s velikostní tabulkou nebo jste objevili jinou vadu? V takovém případě má každý kupující dle občanského zákoníku nárok na reklamaci zboží do 24 měsíců od převzetí. Reklamace budou vyřízeny v souladu s ustanovením § 19 odst. 3) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nejprve zboží nafoťte a pošlete fotografii na info@crystalshop.cz. Po domluvě nám vše, co je předmětem reklamace pošlete zpět. Po posouzení a uznání reklamace vám zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud jste zboží jakkoliv poničili sami nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů. Podívejte se, jak správně pečovat o textil.

NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:

  • Poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
  • Opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem.
  • Škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněné uživatelem.
  • Škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

REKLAMACE DORUČOVACÍCH SLUŽEB:

Zboží z CRYSTALSHOP je k vám doručováno prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo jiné logistické společnosti. Může se stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte, prosím, následovně:

  • Zásilku si vždy prohlédněte u přepážky nebo ihned při předávání zboží přímo před pracovníkem
  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s doručovacím pracovníkem protokol o poškození zásilky.
  • Na místě je možné balík rozbalit a zboží zkontrolovat, a to především v případě rozbitných věcí.
  • Nenechte se uchlácholit, že se máte obrátit na e-shop, expedujeme zboží nerozbité a zabalené tak, aby v případě dobrého zacházení dorazilo k zákazníkovi nepoškozené.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA

Došlo tričko, které úplně nesedí a potřebujete jinou velikost? Nebo jste se v objednávce spletli a chtěli něco úplně jiného? Pomůže náš REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který využijete i pro vrácení nebo výměnu zboží. Zboží lze vrátit i bez udání důvodu do 14 dnů ode dne koupě.

Veškeré zboží k výměně či vrácení musí být neprané, nenošené, nepoužívané, nepoškozené a nesmí zapáchat (cigaretový kouř, pot, kouř od ohně atd.). Nebude-li tak učiněno, výměna i vrácení budou zamítnuty bez možnosti náhrady za škodu.

CO NELZE VYMĚNIT?

Všechno zboží z CRYSTAL SHOPU, které lze přímo zakoupit lze vrátit nebo vyměnit. Situace se mění pouze v případě, že objednáváte produkt s VLASTNÍM MOTIVEM, včetně produktu jako je FOTOOBRAZ S VLASTNÍM MOTIVEM. V těchto případech již nenakupujete přes náš e-shop, ale stáváte se zákazníkem Crystal Productions Merchandise Factory s.r.o.. V tomto vztahu se stáváte našimi klienty a platí pro vás standardní OBCHODNÍ PODMÍNKY. Zároveň tímto získáváte plné právo na VIP ceny.

STORNO/ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY V DOBĚ KDY JEŠTĚ NEBYLA EXPEDOVÁNA

V případě, že se rozhodnete vaši objednávku zrušit a tušíte nebo víte, že objednávka ještě nebyla expedována, urychleně nás o tom informujte na telefonním čísle +420 702 061 722 – postačí SMS, nebo e-mailem na info@crystalshop.cz. Pokud zboží nebude skladem nebo bude vaše objednávka z naší strany zrušena, budete o tom neprodleně informováni.


FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

  • Vyberte si způsob, jakým chcete situaci řešit a vyplňte zbývající položky.
  • Reklamované zboží společně s formulářem odešlete na naši adresu:

    CRYSTAL SHOP
    Crystal Productions
    Merchandise Factory s.r.o.
    Dělnická 769/64
    735 64 Havířov-Prostřední Suchá
    Česká Republika, EU

V případě, že nejste registrování v našem zákaznickém systému a nebude možné dohledat fakturu nebo doklad o zaplacení, přiložte jeho kopii k formuláři.
Zásilku, kterou od vás obdržíme, prohlédneme bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách vás budeme do 3 dnů informovat.
Na výměnu zboží, řešení reklamace a vrácení peněz máme dle našich obchodních podmínek 30 dnů od přijetí žádosti na reklamaci.


Potřebujete jakkoliv poradit?

Jsme tu pro vás každý pracovní den od 8:00 do 15:30 na tel.: +420 702 061 722 nebo e-mailu info@crystalshop.cz.